Салон за красота Sassy.
-
- с Дийлс.БГ от 07.2015 г.
- 855 закупили техни оферти
- 37683 преглеждания на профила
Информация за Салон за красота Sassy.:
- Фирма "РОСРАЙ-2015" ЕООД
- София, кв. Красно село, ул. Дечко Йорданов 3, ет. 1
- rosinaaa@abv.bg
- 0887 64 82 72, 0877 50 16 95
- Партньорът няма личен уеб сайт...
- Партньорът няма личен уеб сайт...
- Партньорът няма лична фейсбук страница...
- Работно време: 10:00 - 20:00ч от понеделник до събота; в неделя - с предварителна уговорка.
МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ
-
4Valya Karaivanova от 22.02.2016 г. 17:26
Не е въведен коментар.
-
3D. B. от 16.05.2016 г. 09:18
Останах недоволна. Първо - и на мен ми отложиха часа, трябваше да презаписвам за следващата седмица. Второ - гел лакът почна да ми го прави една жена, друга жена ми го довърши. Трето - работят изключително бавно, само за изграждането (без лакиране с лак) ме държаха 3 часа и половина, на всичкото отгоре не беше качествено свършена работата, изграждането беше адски неравно. Четвърто - излязох с разкървавени кожички. Не бих препоръчала. Беше една от най-болезнените процедури, на които съм се подлагала. Не си струва да си давате парите.
-
2Елица Асенова от 22.04.2016 г. 15:49
Възмутена съм. Тези кифли на два пъти ми отменяха часа, втория път 5 минути преди уговорения час, когато вече бях пред салона. Отлагаха със седмица, така че два дни преди изтичане на ваучера поисках да ми върнат парите заради отлагане по тяхна вина. Отказаха ми и ме разкараха три пъти, докато маникюристката най-нагло се боядисваше в работно време. Отвратена съм.
-
1Мария Богданова от 20.09.2018 г. 15:16
Невероятни професионалеисти. Отношение и качество. Едно спа удоволствие за лицето
-
36Пламена Димитрова от 25.09.2016 г. 18:53
Изключително съм доволна от обслужването в салона. Бях отишла с 4-годишната си дъщеря, момичетата през цялото време я забавляваха, дори я лакираха безплатно. Тя беше изключително щастлива, даже на довиждане им каза, че пак ще дойде. Доволна съм както от педикюра, така и от гел лака, който ми направиха на маникюра. Изцяло им се доверих за идеята, която ми предложиха за френски маникюр "Омбре" и не съжалявам, че им се доверих. Издържа ми повече от две седмици. Определено това е салона, в който ще се върна пак. Рядко срещам такова хубаво обслужване - с позитивни и весели момичета. Благодаря Ви!
-
35Симона Богданова от 12.09.2016 г. 19:15
Не е въведен коментар.
-
34СИЛВИЯ ГЕОРГИЕВА от 07.09.2016 г. 04:39
Не е въведен коментар.
-
1Росица Бъчварова от 08.09.2018 г. 21:50
Не е въведен коментар.
-
1Maria Georgieva от 20.05.2018 г. 23:14
Не е въведен коментар.
-
2Maria Georgieva от 20.05.2018 г. 23:14
Не е въведен коментар.
-
1Rositsa Tsvetanova от 01.07.2017 г. 16:19
Офертата предлага мануално почистване на лице,масаж и оформяне на вежди, но в салона ми обясниха, че офертата е сгрешена в сайта и мога да ползвам или мануално почистване+ масаж или мануално почистване +оформяне на вежди. Явно са изобретили хитър начин да манипулират клиентите, които са предплатили процедурата и нямат избор.
-
2Ася Станоева от 01.12.2017 г. 16:44
Не е въведен коментар.
-
1Rositsa Tsvetanova от 01.07.2017 г. 16:34
Фризьорката е приветлива, старателна, дава ценни съвети за поддържане на косата, но е попаднала в неподходящ салон при некоректни собственици
-
10Ani Ivanova от 01.04.2017 г. 08:57
Не е въведен коментар.
-
9Надя Димитрова от 06.03.2017 г. 15:37
Не е въведен коментар.
-
8VENETA BUSHEVA от 27.01.2016 г. 13:17
Изключително добро! Изненадана останах, че процедурата е 1ч 30мин Досега в България никой не се е занимавал толкова време на сеанс с лицето ми С удоволствие ще повторя отново
-
1Rositsa Tsvetanova от 01.07.2017 г. 16:31
Изключително ниско качество на предлаганата услуга. Когато се стигна до избор на лак, се оказа, че има 3-4 налични лака- били откраднати, а когато избрах декорация от мострите, маникюристката ми обясни, че не може да я направи поради липса на игла. Много несериозно!
-
2Rositsa Tsvetanova от 01.07.2017 г. 16:09
Срещнах изключително некоректно отношение и липса на професионализъм и останах доста разочарована. Дамата, която ме посрещна го удари на пазарлък да отменим часа за някой друг ден, под предлог, че няма кой да и гледа детето. След като не се съгласих, си отмъсти като претупа процедурата така, че на другия ден трябваше да ми махат в друг салон скалъпените от нея мигли.
-
1Николета Стратиева от 19.05.2017 г. 13:50
Ужасно некоректни!!! Прехвърляха ми часа 2 пъти и никога не се обадиха, за да съобщят!! Използваха баналното извинение, че момичето имало малко дете и трябвало да полага грижи. Накрая нито процедурата се осъществи, нито ми върнаха парите. Останах с обещанието момичето да звънне и да се "разберем с нея кога и какво ще се прави".