MNJ Studio - Люлин

  • 3.84
  • оценка от 32 закупили
  • с Дийлс.БГ от 03.2018 г.
  • 590 закупили техни оферти
  • 3076 преглеждания на профила

Информация за MNJ Studio - Люлин:

  • Фирма ЕМ ЕН ДЖИ БЮТИ ЕООД
  • София, жк Люлин 9, бул. Царица Йоанна, бл. 963, до вх. 1 (до р-т Адашите)
  • mnj.studio.ms@gmail.com
  • 0878178183 и 0876767327
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Харесай страницата на MNJ Studio - Люлин във фейсбук.
  • Вторник - неделя: 10:00 - 19:00 ч.

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 4
    Веси Василева от 30.06.2018 г. 22:57

    много съм доволна от педикюр,момичето е голям професионалист,бих отишла отново

  • 3
    Бианка Иванова от 16.06.2018 г. 01:13

    Жената се погрижи перфектно за крачетата ми - много внимателна и съсредоточена! Благодаря! :))

  • 2
    Ani Vasileva от 15.06.2018 г. 18:40

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Радмила Стойчева от 30.06.2018 г. 22:17

    Оставих Ви съобщение на 24.06, Вие така и не ми се обадихте. В съобщението писах, че услугата по офертата за педикюр не се изпълни.От студиото отказаха да извършат процедурата под предлог, че нямам записан час,а аз ходих две седмици преди това на място да си запиша час, понеже 3 дена не можах да се свържа с тях по телефона.Когато отидох в определения ден и час -24.06 в16:45, господина на компютъра каза, че не фигурирам в системата и нямам записан час-беше много груб, когато поисках обяснение. Много съм възмутена и разочарована. Моля да ми бъде възстановена сумата за закупения ваучер.

  • Партньор
    от 30.06.2018 г. 22:54
    Здравейте госпожо Стоилова, няма как да имате записан час след като не сте предоставили кодовете от ваучера, както вие казахте, че нямате такава практика да си давате кодовете,(не знам поради каква причина), така ние нямаме практика да записваме часове за процедура без тях което ви беше обяснено когато ни посетите на място в салона,за да ви запишем час. Салона работи шест дни в седмицата, и не знам как не сте успели да се свържете с нас цели три дни при положение, че имаме рецепционист които в работно време вдига двата телефона и записва часове. С оглед на вашето поведение и ненужно повишаване на тон, стресирайки работещите и клиентите в салона, управителя е преценил и решил, че няма да бъдете обслужвана. Ваше право е да си поискате парите , ние не сме извършили услугата, няма и да я извършим. А след като не сте се възползвали от нашите услуги, ще поискаме да анурат вашия коментар. ☺
  • 1
    Анонимен от 30.06.2018 г. 20:07

    Закупих 3 ваучера, но не можах да използвам нито един поради голямата заетост на часовете след 17ч и събота-неделя. Би трябвало да си предвидят дали ще могат да обслужат всички клиенти, като сложат по-малък лимит на продадените ваучери.

  • Партньор
    от 30.06.2018 г. 23:30
    Здравейте Нина, два от ваучерите ви са използвани. Смятам, че сте имали достатъчно време да използвате и последния си ваучер предвид последното ви посещение което е било на 3.06.За съжаление няма как да се обадите в последния момент и да очаквате, че ще си запишете час за 17:00.
  • 3
    Станислава Недкова от 30.06.2018 г. 15:09

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Anna от 18.05.2018 г. 07:03

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Антония Белева от 29.05.2018 г. 20:26

    Приятно студио и добър солариум, но не получих картата за маникюр, както беше обявено.

  • 1
    Йоанна Теодосиева от 25.06.2018 г. 15:31

    Много съм доволна от педикюра и маникюра. Момичето беше много мило, любезно и внимателно. Единствената ми забележка е към г-н Управителя с молба да не се толерират толкова много "специалните" клиентки. Не намирам за правилно някоя си госпожа, връхлитайки в салона да го вдига целия на главата си и да изсипе невъзпитаното си грубо поведение както към мен, така и към Вашата служителка и едва ли не да я заплашва, че сега като се обади на г-н Управителя и ще видим какво ще стане, само защото е помолена да почака за кратко. Много грозно изпълнение!

  • 3
    Lora Arnaudova- от 22.06.2018 г. 09:38

    Оценката ми е отлична но за маникюристката Ани!Перфектен маникюр който днес е на 14 дни, от които седем съм била в басейна по цял ден а лака ми не се е променил/с изкл на това, че са ми пораснали ноктите/ Благодаря ти Ани!

  • 2
    Тцтц от 15.06.2018 г. 16:12

    Козметиката все още е изключително неопитна. Заредете се с търпение и двойно повече време от обичайното. Що се отнася до маникюристка - беше на ниво, но изборът за цветове беше доста оскъден.

  • 1
    Gergana от 22.05.2018 г. 09:25

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Dimitriya Rezashka от 09.06.2018 г. 08:44

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Камелия Кирилова от 18.06.2018 г. 17:59

    Не е нищо особено. Момичето определено не дава добри съвети относно цветовете на лаковете и тяхното съчетание... Подарък не получих.

  • 6
    Ирина Котович от 08.06.2018 г. 22:42

    Доволна съм от направения маникюр. Много внимателна и любезна маникюристка.

  • 5
    Мила от 03.06.2018 г. 11:41

    Не е въведен коментар.

  • 4
    Anna от 18.05.2018 г. 07:04

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Лилия Чолакова от 06.06.2018 г. 17:18

    Повече от доволна съм. Момичето се старае изключително много.

Активни оферти на MNJ Studio - Люлин