Anonymоus

  • 3.69
  • оценка от 42 закупили
  • с Дийлс.БГ от 03.2018 г.
  • 612 закупили техни оферти
  • 11972 преглеждания на профила

Информация за Anonymоus:

  • Фирма
  • Няма въведен адрес...
  • Няма имейл за връзка...
  • Няма телефон за връзка...
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма лична фейсбук страница...

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 2
    Kristine Kostova от 05.06.2018 г. 15:23

    Изключително доволна съм!

  • 1
    Цветелина Николова от 15.09.2019 г. 20:48

    Ужасно!

  • 8
    Kameliya Porozhanova-Naidenova от 31.07.2018 г. 15:41

    Много съм доволна от работата на маникюристката. Свърши си работата методично и качествено, а маникюрът ми издържа две седмици.

  • 7
    Ирина Котович от 08.06.2018 г. 22:42

    Доволна съм от направения маникюр. Много внимателна и любезна маникюристка.

  • 6
    Мила от 03.06.2018 г. 11:41

    Не е въведен коментар.

  • 3
    Йоанна Теодосиева от 25.06.2018 г. 15:31

    Много съм доволна от педикюра и маникюра. Момичето беше много мило, любезно и внимателно. Единствената ми забележка е към г-н Управителя с молба да не се толерират толкова много "специалните" клиентки. Не намирам за правилно някоя си госпожа, връхлитайки в салона да го вдига целия на главата си и да изсипе невъзпитаното си грубо поведение както към мен, така и към Вашата служителка и едва ли не да я заплашва, че сега като се обади на г-н Управителя и ще видим какво ще стане, само защото е помолена да почака за кратко. Много грозно изпълнение!

  • 2
    Galia Pusheva от 22.05.2019 г. 06:41

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Silviq Penewa от 17.08.2018 г. 11:10

    Момичето се старае ,но според мен определено не е за тази работа . За да ми направи маникюр и педикюр и бяха необходими 4часа ,опропасти ми целият ден .За хората с валчер се ползват различни лакове и когато отидох след време на нов маникюр едвам свалиха лака .Не бих отишла повече в този салон и не го препоръчвам .

  • Партньор
    от 18.08.2018 г. 10:35
    Процедурата маникюр с гел лак и две декларации е час и половина.Педикюра е час и 45 мин.Щом ви много следващия път си разделете процедурата.Лаковете са едни и същи за всички,и сте лакирана с марката която сте си закупили.Друг въпрос е кой как сваля гел лака,....и колко може.
  • 4
    Анонимен от 09.01.2019 г. 00:07

    Доволна съм! Препоръчвам!

  • 3
    Станислава Недкова от 30.06.2018 г. 15:09

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Anna от 18.05.2018 г. 07:03

    Не е въведен коментар.

  • 4
    Евелина Георгиева от 21.11.2018 г. 08:23

    Не е въведен коментар.

  • 3
    Lora Arnaudova- от 22.06.2018 г. 09:38

    Оценката ми е отлична но за маникюристката Ани!Перфектен маникюр който днес е на 14 дни, от които седем съм била в басейна по цял ден а лака ми не се е променил/с изкл на това, че са ми пораснали ноктите/ Благодаря ти Ани!

  • 2
    Тцтц от 15.06.2018 г. 16:12

    Козметиката все още е изключително неопитна. Заредете се с търпение и двойно повече време от обичайното. Що се отнася до маникюристка - беше на ниво, но изборът за цветове беше доста оскъден.

  • 3
    Kameliya Porozhanova-Naidenova от 31.07.2018 г. 15:43

    Маникюристката беше много търпелива и си свърши работата без да ме претупва и краката ми станаха много меки, а педикюрът ми издържа повече от две седмици.

  • 2
    Анонимен от 05.09.2018 г. 07:51

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Радмила Стойчева от 30.06.2018 г. 22:17

    Оставих Ви съобщение на 24.06, Вие така и не ми се обадихте. В съобщението писах, че услугата по офертата за педикюр не се изпълни.От студиото отказаха да извършат процедурата под предлог, че нямам записан час,а аз ходих две седмици преди това на място да си запиша час, понеже 3 дена не можах да се свържа с тях по телефона.Когато отидох в определения ден и час -24.06 в16:45, господина на компютъра каза, че не фигурирам в системата и нямам записан час-беше много груб, когато поисках обяснение. Много съм възмутена и разочарована. Моля да ми бъде възстановена сумата за закупения ваучер.

  • Партньор
    от 30.06.2018 г. 22:54
    Здравейте госпожо Стоилова, няма как да имате записан час след като не сте предоставили кодовете от ваучера, както вие казахте, че нямате такава практика да си давате кодовете,(не знам поради каква причина), така ние нямаме практика да записваме часове за процедура без тях което ви беше обяснено когато ни посетите на място в салона,за да ви запишем час. Салона работи шест дни в седмицата, и не знам как не сте успели да се свържете с нас цели три дни при положение, че имаме рецепционист които в работно време вдига двата телефона и записва часове. С оглед на вашето поведение и ненужно повишаване на тон, стресирайки работещите и клиентите в салона, управителя е преценил и решил, че няма да бъдете обслужвана. Ваше право е да си поискате парите , ние не сме извършили услугата, няма и да я извършим. А след като не сте се възползвали от нашите услуги, ще поискаме да анурат вашия коментар. ☺
  • 2
    Лилия Чолакова от 06.06.2018 г. 17:18

    Повече от доволна съм. Момичето се старае изключително много.

  • 1
    Динка Пеева-Григорова от 01.08.2018 г. 02:40

    некомпетентен персонал,неполучих и масаж на ходилата

  • Партньор
    от 13.08.2018 г. 15:24
    Здравейте,масажа на ходилата не беше извършен поради вашето закъснение.Следващия път просто идвайте на време.
  • 5
    Веси Василева от 30.06.2018 г. 22:57

    много съм доволна от педикюр,момичето е голям професионалист,бих отишла отново

  • 4
    Бианка Иванова от 16.06.2018 г. 01:13

    Жената се погрижи перфектно за крачетата ми - много внимателна и съсредоточена! Благодаря! :))

  • 3
    Ani Vasileva от 15.06.2018 г. 18:40

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Анонимен от 30.06.2018 г. 20:07

    Закупих 3 ваучера, но не можах да използвам нито един поради голямата заетост на часовете след 17ч и събота-неделя. Би трябвало да си предвидят дали ще могат да обслужат всички клиенти, като сложат по-малък лимит на продадените ваучери.

  • Партньор
    от 30.06.2018 г. 23:30
    Здравейте Нина, два от ваучерите ви са използвани. Смятам, че сте имали достатъчно време да използвате и последния си ваучер предвид последното ви посещение което е било на 3.06.За съжаление няма как да се обадите в последния момент и да очаквате, че ще си запишете час за 17:00.