Студио MNJ

  • 4.18
  • оценка от 11 закупили
  • с Дийлс.БГ от 03.2017 г.
  • 147 закупили техни оферти
  • 3849 преглеждания на профила

Информация за Студио MNJ:

  • Фирма "ЕМ ЕН ДЖИ БЮТИ" ЕООД
  • ж.к Надежда 2 ул.Йордан Хаджиконстантинов 88
  • mnj_studio@abv.bg
  • 0876 279991; 0877 279991; 0888 279999; 0888 650845
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Харесай страницата на Студио MNJ във фейсбук.
  • Вторник - Неделя: 10:00 - 21:00 часа

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 2
    Diana Dimitrova от 30.11.2017 г. 09:15

    Много съм доволна от качеството и вниманието. Смятам да посетя отново!

  • 1
    Marina Ovcharova от 06.12.2018 г. 16:28

    Доволна съм, слагам мигли при тях вече доста пъти. Диамантените бяха най-добри, масово са ме питали какви са ми миглите... но има някаква разлика и ми се случи при едно слагане да преобладават май по-къси, доста падат и когато ми сложат по-малко не изкарвам дълго.

  • 1
    Marina Ovcharova от 06.12.2018 г. 16:19

    Диамантените са много добри, ползвах техните услуги 10-ина пъти. Единственно много падат, когато сложат повече е ок и остават достатъчно

  • 2
    Рени Георгиева от 31.07.2018 г. 20:34

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Семейство Царянски от 15.07.2018 г. 23:57

    Харесва ми как работят маникюристките и пак ще ги посетя.

  • 3
    Rostislava Rusanova от 31.03.2018 г. 22:17

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Евелина Георгиева от 24.01.2018 г. 08:47

    Прекрасно обслужване, спечелиха ме за клинет и за в бъдеще!

  • 1
    Маргарита Горанова от 27.02.2018 г. 13:43

    За първи път посетих салона на 17.02, закъснението беше половин час, офертата се оказа подвеждаща - 2 декорации / оказаха се две лепенки/. Днес, 10 дни след това вече нямам гел на половината палец и съответно лепенка. Кой е отговорен за "малката" грешка в офертата и за качеството? Вече забравих адреса на студиото!

  • Партньор
    от 28.02.2018 г. 23:20
    Здравейте Маргарита, гел лака е14 дневен гаранционен период, щом в този период е дал дефект е трябвало да се обадите и да си запишете час за корекция. За декорациите мога да кажа, че не всички дизайни пожелани от клиенти можем да изпълним,най вероятно за това са ви предложени готови слайдер дизайни, а не лепенки. Относно закъснението, случва се за съжаление, особено при натоварен график, и закъснения на клиенти, за което със сигурност сме се извинили.
  • 2
    Валентина Божилова от 01.12.2017 г. 06:52

    Два пъти вече ползвам услугите на това студио, маникюристката е страхотна, пак бих отишла.

  • 1
    Силвия от 12.01.2018 г. 09:21

    Маникюристката е момиче което тепърва се учи, 1 ч. и 30 мин. продължи оформянето на ноктите и поставяне на гел лак, оказа се че дори никога не е рисувала, незнаеше къде са боичките, съответно отказах 2-те декорации които бяха по оферта. Шефката й се държа много нелюбезно. Следващ път няма да посетя салона , а дори и за тази цена на маникюр.

  • Партньор
    от 12.01.2018 г. 15:56
    Здравейте Силвия, маникюристката която ви обслужване не е момиче което тепърва се учи а има една година стаж като маникюрист. Нормалното време за поставяне на гел лак е един час. Забавянето беше изцяло по ваша вина, през цялото време не спряхте да си оправяте детето в количката което налага спиране на работата на маникюриста. За декорациите мога да кажа, че тези които поискахте с камъни и 3д гел се доплащат, а тези които са а вашата оферта не ви допадат. Нека всеки сам прецени вашия коментар.!