Royal Beauty Center

  • 3.98
  • оценка от 55 закупили
  • с Дийлс.БГ от 12.2015 г.
  • 386 закупили техни оферти
  • 13951 преглеждания на профила

Информация за Royal Beauty Center:

  • Фирма "Роял Бюти" ООД
  • София, бул. Витоша 29
  • manager@royalbeauty.bg
  • 0876 875 800, 02 85 111 98
  • www.royalbeauty.bg
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма лична фейсбук страница...
  • Всеки ден от 10.00 до 20.00 ч.

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 1
    Николета от 06.08.2020 г. 09:17

    НИКОГА НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!! НЕ извършиха заплатената от мен процедура и не ми върнаха нито времето, нито Парите ми!!!! КИТАЙКА е шефката, която почти не разбира български език!!!!! НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ!!!!

  • 6
    Мина Цицелкова от 30.01.2016 г. 07:52

    Не е въведен коментар.

  • 5
    Denitsa Kavlakova от 04.01.2016 г. 23:25

    Изключително съм доволна от маникюра, който ми направи Лале в неделя (03.01). Тя беше изключително мила и внимателна, записа ми час за същия ден, въпреки че се обадих в последния момент. Салонът също е много приятен, спретнат, на хубаво място. Със сигурност ще отида пак.

  • 4
    Беатрис Кръстева от 27.12.2015 г. 17:33

    Изключително много съм доволна от отношението и маникюра който ми направи Лале . Професионализъм ,страхотно обслужване и мили хора. Определено ще ви посетя отново .Благодаря !

  • 3
    Силвия Комсалова от 03.10.2018 г. 10:35

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Николова от 11.01.2016 г. 20:38

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Ммм от 17.04.2017 г. 17:08

    Не е въведен коментар.

  • 1
    rumiana dimitrova от 03.03.2017 г. 19:24

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Мария Мишева от 28.02.2017 г. 12:38

    Първото и най-важното!-В салона не комуникираха с мен на български език.Дори и не се опитваха.След като си дошъл да развиваш бизнес в България,най-малкото трябва да научиш езика на народа,който очакваш да бъде твой клиент.Като цяло салона е страхотен,но обслужването е под всякаква критика.Приятни хора,но без професионализъм.Останах разочарована.Най-грешно похарчените ми пари за фризьор.Благодарение на фризьорката разбрах,че можеш да си зализана като крава дори след издухване със сешоар.

  • 2
    Смиляна Смилянова от 17.02.2017 г. 16:06

    Отношението беше много добро, но само това! Много малък избор на цветове, некачествен материал, падна още на 3 - 4 ден. Трябва определено да се обърне огромно внимание на хигиената, защото е под всякаква критика!

  • 1
    Екатерина Димитрова от 29.01.2017 г. 20:44

    Лошо поставен лак, избрах малиново червено, което момичето не успя да нанесе плътно /нанася два пъти/ на светлината на вън личеше много че прозира, освен това се обели още на 4-5 ден. Двете камъчета, които постави обаче оцеляха.

  • 2
    Жана Емилова от 30.11.2016 г. 15:05

    Маникюристката явно бе обучаваща се. Помолих я за френски, но определено не останах доволна от резултата. По-добре не ходете!

  • 1
    Юлияна Григорова от 30.11.2016 г. 08:11

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Darinka Voinova от 30.11.2016 г. 10:14

    Не е въведен коментар.

  • 11
    Mihaela Stoqnova от 14.11.2016 г. 10:12

    Не е въведен коментар.

  • 10
    Лора Генова от 13.07.2016 г. 09:41

    Не е въведен коментар.

  • 9
    Svetlana Petrova от 12.07.2016 г. 23:52

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Емилия Величкова от 12.11.2016 г. 11:12

    Изключително съм доволна ! След несполочлив перманентен грим и още по-лош микроблейдинг отгоре, най-накрая всичко е поправено ! Много внимателна, любезна и истински професионалист. Отсега нататък само при нея ще си правя веждите, за да не стават фалове.