Салон за красота, РУМ Младост

  • 3.33
  • оценка от 6 закупили
  • с Дийлс.БГ от 02.2014 г.
  • 140 закупили техни оферти
  • 11086 преглеждания на профила

Информация за Салон за красота, РУМ Младост:

  • Фирма ЮЛИ И КО ЕООД
  • София,РУМ Младост 2,ет.2,магазин 20
  • i.s.v.3@abv.bg
  • 0879 628 128
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма лична фейсбук страница...

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 3
    Анонимен от 09.03.2016 г. 14:38

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Неда Матеева от 13.02.2015 г. 18:59

    Не съм доволна от лака- падна на 2я ден. Атмосферата също не беше особено приятна.

  • 1
    Моника Бурмова от 31.08.2014 г. 22:55

    Безумно разочарована... Отивам и се оказва,че ваучера ми не бил намерен в платените,но тя по милост щяла да ми направи маникюр и до края на деня трябваше да ми се обади като се свърже с човек от Диалс и проверят къде е проблема за да се разберем за педикюр.. 1 оформи ми ноктите на криво (Дори без да попита в каква форма ги искам) Избута ми кожичките отгоре отгоре и ме намаза с т.н Ши Лак който в същност не беше ШИ ЛАК. Пусна ме да си тръгна с не добре изпечени нокри и все още лепкави следователно след първото бръкване в чантата лака стана на дръскотини. Няма да повторя.НИКОГА

  • 2
    Madlen Nikolova от 01.07.2015 г. 08:06

    Нетраен лак и не особено добра обработка на ноктите

  • 1
    Дора Грудева от 01.08.2014 г. 10:15

    Пълно разочарование. Никога не бих повторила. Качеството на услугата е под всякакво ниво.

  • 3
    Албена Черибашка от 06.06.2015 г. 18:30

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Георги от 02.06.2014 г. 14:28

    От името на съпругата ми: малко прибързана работа (след опит за разделяне на процедурите в два различни дни), не съвсем идеално качество.

  • 1
    Антоанета Червенкова от 29.05.2014 г. 10:31

    Не съм доволна!! Козметичката надута и не любезна, кисна ми краката само 3 минути, а всичко приключи за 20. Защо клиентите с ваучери не се обгрижват, каква е идеята на офертата?... Не е ли да си създадеш бъдеща клиентела...Не бих повторила.

  • 1
    Поли от 21.11.2014 г. 13:26

    Добре се получи , маникюристката е добра, дори рано сутрин :) Единствената причина, поради която намалявам оценката си е липсата на богат избор на цветове. Предполагам, че просто съм хванала студиото дни преди зареждане. Препоръчвам го :)

  • 2
    Надя Баранска от 30.06.2014 г. 12:58

    Не е въведен коментар.

  • 1
    йорданка радева от 29.06.2014 г. 21:49

    Шилакът всъщност не е Шилак. Голямо бързане беше. Педикюрът - пълна пародия на педикюр. От хигиенна гледна точка има какво да се желае. Не си заслужаваше парите, не бих повторила, нито препоръчала

  • 4
    Снежа Гешева от 30.04.2014 г. 19:54

    Не се чувствам като клиент, който е предпочел услугата на този салон. Не бих повторила повече, независимо от стойността на ваучера!

  • 3
    Стела Цветанова от 30.04.2014 г. 13:04

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Даниела от 23.04.2014 г. 19:52

    Много зле,гледат да те претупат.Декорацията я пропускат,измъкват се с номера, че трябвало да си кажеш в началото.