Професионално почистване - ЕТ СЛАВИЯ

  • 3.37
  • оценка от 19 закупили
  • с Дийлс.БГ от 09.2017 г.
  • 273 закупили техни оферти
  • 11505 преглеждания на профила

Информация за Професионално почистване - ЕТ СЛАВИЯ:

  • Фирма ЕТ СЛАВИЯ - ТОДОР ТОДОРОВ - ДАНИЕЛ СЕРАФИМОВ
  • жк Люлин, ъгъла на ул. Гоце Делчев и ул. Орион
  • slavia_d.serafimov@abv.bg
  • 0899015838
  • http://www.pochistvane-sofia.org/
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма лична фейсбук страница...
  • всеки ден: 08.00 - 20.00 ч.

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 2
    Вероника Боянова от 31.10.2020 г. 15:41

    Много качествено обслужване, коректни хора, прекрасен човек, който извърши услугата! Доволна съм от прането, от цената, от всичко!

  • Партньор
    от 01.12.2020 г. 12:37
    Благодарим ви за отзива!Опитваме се да се стараем най-добре за всичко за да оставим клиентите си доволни!
  • 1
    Владимир Стоянов от 01.12.2020 г. 14:33

    Човекът се постара, но прави лошо впечатление, че още при идването се почва пазарлък за доплащане, ако салонът не е за пране (макар и без сериозни петна) нямаше да съм си купил ваучера. Съответно като не се доплати резултатът е среден.

  • Партньор
    от 01.12.2020 г. 14:54
    Здравейте,ако е силно замърсена колата се иска заплащане на място тъй като ваучера е промоционален и важи само за поддържани коли в времето.Има разлика от една кола която е поддържан салона и пран често през 3 месеца примерно,има разлика и от кола на която салона не е почистван с пране от години.Това се установява на място и се иска съответното доплащане за това.Благодарим за вашия коментар!
  • 1
    ИРЕН ТАКЕВА от 01.12.2020 г. 12:24

    Ползвам от много години тази фирма. Тази година не съм доволна!Некачествено почистване на секциите-замазани и личи как е минал парцала, не добре измити подове-останали следи и от замърсяване, не измиха стените-плотовете в кухнята, балкона само го изметоха от листата и не го измиха, не обраха паужините по таваните, не измиха осветителните тела. Да платиш 97 лв и да си дочистваш после, не го приемам. Аз съм на 65 г и не мога да се катеря по стълби и затова съм ги потърсила за помощ.Съжалявам!

  • Партньор
    от 01.12.2020 г. 12:35
    Здравейте,трябваше да направите коментар на място докато екипа е още на адреса ви.След като използвате много години както казвате нашите услуги-правилата са такива.Рекламацийте се правят само на място за да може екипа за почистване ако случайно е пропуснал нещо да направи да го направи.Пише го и в условията на ваучера че рекламацийте се правят само на място.След като си тръгне екипа за почистване от адреса ви-обекта се счита за приет.Контрола за почистването на обекта се контролира на място лично и само от вас..
  • 1
    Ина Христова от 01.09.2020 г. 13:27

    В уговорения час дойде само един човек, беше видимо много притеснен и ядосан и каза, че колежката му не могла да дойде. Съответно и работата не беше свършена добре и не отговаряше на очакванията ми, примерно прахта не беше избърсана навсякъде и други пропуски, което е разбираемо при положение, че един човек трябва да свърши работата за двама. В общи линии все пак съм доволна.

  • 3
    Ваня Василева от 18.07.2020 г. 16:37

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Диана Гълъбова от 03.08.2018 г. 19:15

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Евгения от 20.06.2018 г. 11:24

    Останах много доволна. Очаквах, че щом почистват дома ми с ваучер, ще е съкратена процедура за максимум час:ще забършат мебелите с влажен парцал, прахосмукачка и прозорци... Вместо това чистиха три часа и половина, с всевъзможни препарати, а прозорците ми никога не са били по-чисти. Препоръчвам с две ръце!

  • 2
    Наташа Гърбева от 19.11.2019 г. 15:03

    Като цяло съм доволна съм от качеството на почистване. Разочароващото в този тип ваучер е, че въпреки че е класифициран като почистване СЛЕД РЕМОНТ, което предполага по-замърсени повърхности, когато екипът дойде на място прозорците се определиха като силно замърсени и цената се увеличи на 200 лв. За мен като клиент не става ясно в какви случаи може да се използва подобен тип ваучер, за да не се налага допълнително заплащане, тъй като всяко жилище след ремонт е силно замърсено и това е идеята на този вид услуга.

  • 1
    Биляна Маркова от 18.10.2019 г. 12:23

    Почистете първо домовете си и след това ги поканете! Коректност=0! Добре заучена игра. Още с влизането на персонала се започва търсене на недостатъци, с цел допълнително заплащане. Използва се израз “силно замърсен обект”, което води до закупуване на втори ваучер.

  • 3
    Александра Антонова от 01.10.2018 г. 18:44

    Почистващият екип не спази всички услуги от ваучера. Почистването не е качествено в банята. Не са почистени паяжини и осветителни тела. Нямаха необходимите средства за почистване.

  • Партньор
    от 01.10.2018 г. 18:58
    Здравейте,както сме описали в ваучера рекламации стават само на място след като групата приключи почистването-вие сте длъжни да огледате целия обект който е почистен и ако има забележки да отправите рекламацията си към групата за да може повторно да почистят ако нещо са пропуснали случайно.Такъв контрол от ваша страна не е имало,благодарили сте даже за свършената работа и групата си е тръгнала.В пичистването е имало машина рейнбоу с всички нужни приставки както и всякакви приспособления за почистване както и наши професионални препарати.Благодаря ви все пак за този отзив..
  • 2
    kkk от 26.10.2019 г. 12:10

    Не се занимавайте с тези цигани. Не чистят, зацапали са ми всички стъкла и витрини. Почистването на под се извършва с моя моп, с който успешно замазаха плочките. Ламината се чисти с прахосмукачка. За да не се виждат петната по щорите умишлено те бяха вдигнати. Наложи се след тях да чистя навсякъде. След цялата мизерия, която направиха ми поискаха доплащане над ваучера. Препоръчвам на сайта да преустанови работа с тях и да не разваля имиджа си.

  • Партньор
    от 29.10.2019 г. 06:55
    Съжаляваме но ние нямаме прахосмукачки.Работим единствено и само с професионална почистваща система Рейнбоу.За щорите-казахме ви че се доплаща за обезмасляване на щори-вие не пожелахте да заплатите-следователно щорите ви не бяха почистени.Мием пода единствено и само с наши препарати-вие пожелахте да се измие с вашият моп-и това бе направено.Прозорците и дограмите бяха идеално измити-беше ви показано че дограмите ви пускат влага между стъклопакетите с което се съгласихте сам-казахте че дограмите са ви за смяна и да изчистим колкото е възможно! Доплащането беше за матраци-които не влизат в вауче
  • 1
    Tsvetelina Pancheva от 01.10.2019 г. 12:39

    Изпирането на мебелите и миенето на прозорци и дограма е ок, останалата част - абсолютно на ниско ниво. След това трябваше да мина всичко с мокра кърпа, която беше черна. Не махнаха дори паяжината.. разочароващо, а апартамента е 30 кв.. да не говорим, че ми направиха петно на стената... иначе дамата беше приятна за разговори, но не е това идеята. Купувах им кафе, вода (моята от чешмата не беше ок..) и това удоволствие за 130 лв..

  • Партньор
    от 29.10.2019 г. 07:04
    Съжаляваме ако сме ви притеснили с това че вие сама пожелахте да ни почерпите с кафе и вода-почистването бе на ниво-отлично с което вие се съгласихте след като си огледахте обекта преди да си тръгнем.Иначе защо просто не направихте рекламация на място когато екипа беше при вас?
  • 5
    Пламена от 15.05.2018 г. 15:05

    Много съм доволна!

  • 4
    M Androva от 30.11.2016 г. 14:41

    Много любезно и добро обслужване, както и добре свършена работа.

  • Партньор
    от 04.04.2017 г. 12:45
    Благодарим..Стараем се клиентите ни да бъдат винаги доволни..
  • 3
    Женя Костова от 30.09.2016 г. 08:37

    Не е въведен коментар.