Професионално почистване - ЕТ СЛАВИЯ

  • 2.78
  • оценка от 18 закупили
  • с Дийлс.БГ от 09.2017 г.
  • 230 закупили техни оферти
  • 8225 преглеждания на профила

Информация за Професионално почистване - ЕТ СЛАВИЯ:

  • Фирма ЕТ СЛАВИЯ - ТОДОР ТОДОРОВ - ДАНИЕЛ СЕРАФИМОВ
  • жк Люлин, ъгъла на ул. Гоце Делчев и ул. Орион
  • slavia_d.serafimov@abv.bg
  • 0899015838
  • http://www.pochistvane-sofia.org/
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма лична фейсбук страница...
  • всеки ден: 08.00 - 20.00 ч.

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 2
    Наташа Гърбева от 19.11.2019 г. 15:03

    Като цяло съм доволна съм от качеството на почистване. Разочароващото в този тип ваучер е, че въпреки че е класифициран като почистване СЛЕД РЕМОНТ, което предполага по-замърсени повърхности, когато екипът дойде на място прозорците се определиха като силно замърсени и цената се увеличи на 200 лв. За мен като клиент не става ясно в какви случаи може да се използва подобен тип ваучер, за да не се налага допълнително заплащане, тъй като всяко жилище след ремонт е силно замърсено и това е идеята на този вид услуга.

  • 1
    Биляна Маркова от 18.10.2019 г. 12:23

    Почистете първо домовете си и след това ги поканете! Коректност=0! Добре заучена игра. Още с влизането на персонала се започва търсене на недостатъци, с цел допълнително заплащане. Използва се израз “силно замърсен обект”, което води до закупуване на втори ваучер.

  • 3
    Александра Антонова от 01.10.2018 г. 18:44

    Почистващият екип не спази всички услуги от ваучера. Почистването не е качествено в банята. Не са почистени паяжини и осветителни тела. Нямаха необходимите средства за почистване.

  • Партньор
    от 01.10.2018 г. 18:58
    Здравейте,както сме описали в ваучера рекламации стават само на място след като групата приключи почистването-вие сте длъжни да огледате целия обект който е почистен и ако има забележки да отправите рекламацията си към групата за да може повторно да почистят ако нещо са пропуснали случайно.Такъв контрол от ваша страна не е имало,благодарили сте даже за свършената работа и групата си е тръгнала.В пичистването е имало машина рейнбоу с всички нужни приставки както и всякакви приспособления за почистване както и наши професионални препарати.Благодаря ви все пак за този отзив..
  • 2
    kkk от 26.10.2019 г. 12:10

    Не се занимавайте с тези цигани. Не чистят, зацапали са ми всички стъкла и витрини. Почистването на под се извършва с моя моп, с който успешно замазаха плочките. Ламината се чисти с прахосмукачка. За да не се виждат петната по щорите умишлено те бяха вдигнати. Наложи се след тях да чистя навсякъде. След цялата мизерия, която направиха ми поискаха доплащане над ваучера. Препоръчвам на сайта да преустанови работа с тях и да не разваля имиджа си.

  • Партньор
    от 29.10.2019 г. 06:55
    Съжаляваме но ние нямаме прахосмукачки.Работим единствено и само с професионална почистваща система Рейнбоу.За щорите-казахме ви че се доплаща за обезмасляване на щори-вие не пожелахте да заплатите-следователно щорите ви не бяха почистени.Мием пода единствено и само с наши препарати-вие пожелахте да се измие с вашият моп-и това бе направено.Прозорците и дограмите бяха идеално измити-беше ви показано че дограмите ви пускат влага между стъклопакетите с което се съгласихте сам-казахте че дограмите са ви за смяна и да изчистим колкото е възможно! Доплащането беше за матраци-които не влизат в вауче
  • 1
    Tsvetelina Pancheva от 01.10.2019 г. 12:39

    Изпирането на мебелите и миенето на прозорци и дограма е ок, останалата част - абсолютно на ниско ниво. След това трябваше да мина всичко с мокра кърпа, която беше черна. Не махнаха дори паяжината.. разочароващо, а апартамента е 30 кв.. да не говорим, че ми направиха петно на стената... иначе дамата беше приятна за разговори, но не е това идеята. Купувах им кафе, вода (моята от чешмата не беше ок..) и това удоволствие за 130 лв..

  • Партньор
    от 29.10.2019 г. 07:04
    Съжаляваме ако сме ви притеснили с това че вие сама пожелахте да ни почерпите с кафе и вода-почистването бе на ниво-отлично с което вие се съгласихте след като си огледахте обекта преди да си тръгнем.Иначе защо просто не направихте рекламация на място когато екипа беше при вас?
  • 7
    Пламена от 15.05.2018 г. 15:05

    Много съм доволна!

  • 6
    M Androva от 30.11.2016 г. 14:41

    Много любезно и добро обслужване, както и добре свършена работа.

  • Партньор
    от 04.04.2017 г. 12:45
    Благодарим..Стараем се клиентите ни да бъдат винаги доволни..
  • 5
    Женя Костова от 30.09.2016 г. 08:37

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Диана Гълъбова от 03.08.2018 г. 19:15

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Евгения от 20.06.2018 г. 11:24

    Останах много доволна. Очаквах, че щом почистват дома ми с ваучер, ще е съкратена процедура за максимум час:ще забършат мебелите с влажен парцал, прахосмукачка и прозорци... Вместо това чистиха три часа и половина, с всевъзможни препарати, а прозорците ми никога не са били по-чисти. Препоръчвам с две ръце!

  • 1
    Владимир Анастасов от 03.04.2017 г. 12:06

    И да продължа. Изключително некоректно държание от страна на представителят на фирмата. Отделно парите ми бяха поискани още преди извършване на договорената услуга. Като попитах за документ, отговора беше: "На финала, като свършат, ще ти дадат един лист, на който да се подпишеш дали си доволен. Попитах: "А ако не съм доволен?" И последва интересен отговор: "Ако не си доволен, мъчи ги тея, колкото искаш. На твойта съвест ще лежат!" Въобще лошо държание и изключително некоректно поведение!!! НЕ ГИ ПРЕПОРЪЧВАМ НА НИКОЙ!!! ВНИМАВАЙТЕ!!!

  • Партньор
    от 04.04.2017 г. 12:44
    Почистихме много добре,въпреки че апартамента беше за повече от един ваучер,което е упоменато в условията на ваучера.Клиента ни помоли да изчистим с един ваучер и много малко доплащане отгоре за определени неща-като силно замърсени.Ние се съгласихме,казахме му че в ваучера влиза едно санитарно помещение,другото се заплаща допълнително.Въпреки че го пише и в ваучера,клиента не се съгласи.Имаме разписан ваучер че е доволен от почистването с дата и подпис на клиента.Беше му обяснено всичко на клиента от самото начало.Рекламации няма от страна на клиента което доказва и подписаният от него ваучер след извършеното почистване.
  • 1
    Nadia Doncheva от 20.03.2017 г. 11:54

    1.Въпреки,че в офертата има записано,че ваучера включва пране на мека мебел ( 1+1),трябваше да заплатя допълнително 40 лв за изпиране на холна гарнитура; 2.Допълнително заплатих и за изпиране на 2 килима,което според тейстта на ваучера също е включено. 3. Така нареченото "изтупване" е всъщност пускане на прахосмукачка,което не беше направено старателно - по килмите с дълъг косъм очвидно имаше боклуци - дори парчета стъкла бяха останали; 4. Почиставане на кухня - не включва почистване на фурна и абсорбатор. 5.Четка с камилски косъм - Нямаше такава:)

  • Партньор
    от 25.03.2017 г. 09:04
    1.Мека мебел се подразбира един двулицев матрак или два еднолицеви матрака-изтупване и пране с рейнбоу. 2.Килими не влизат в ваучера-написано е останалите неща се заплащат допълнително. 3.Изтупването се извършва винаги с вибрационна тупалка на рейнбоу и рейнбоу.А не с прахосмукачка.След като приключи работа групата за почистване,вие сте длъжни да проверите навсякъде дали всичко е почистено добре,и ако да-се разписвате че сте доволни от почистването дата и подпис.Рекламацийте стават само на място след приключване на работата на групата-Пише го в ваучера. 4.Печка и абсорбатор се заплащат отделно