Професионално почистване - ЕТ СЛАВИЯ

  • 2.88
  • оценка от 16 закупили
  • с Дийлс.БГ от 09.2017 г.
  • 223 закупили техни оферти
  • 7616 преглеждания на профила

Информация за Професионално почистване - ЕТ СЛАВИЯ:

  • Фирма ЕТ СЛАВИЯ - ТОДОР ТОДОРОВ - ДАНИЕЛ СЕРАФИМОВ
  • жк Люлин, ъгъла на ул. Гоце Делчев и ул. Орион
  • slavia_d.serafimov@abv.bg
  • 0899015838
  • http://www.pochistvane-sofia.org/
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма лична фейсбук страница...
  • всеки ден: 08.00 - 20.00 ч.

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 1
    Биляна Маркова от 18.10.2019 г. 12:23

    Почистете първо домовете си и след това ги поканете! Коректност=0! Добре заучена игра. Още с влизането на персонала се започва търсене на недостатъци, с цел допълнително заплащане. Използва се израз “силно замърсен обект”, което води до закупуване на втори ваучер.

  • 2
    Александра Антонова от 01.10.2018 г. 18:44

    Почистващият екип не спази всички услуги от ваучера. Почистването не е качествено в банята. Не са почистени паяжини и осветителни тела. Нямаха необходимите средства за почистване.

  • Партньор
    от 01.10.2018 г. 18:58
    Здравейте,както сме описали в ваучера рекламации стават само на място след като групата приключи почистването-вие сте длъжни да огледате целия обект който е почистен и ако има забележки да отправите рекламацията си към групата за да може повторно да почистят ако нещо са пропуснали случайно.Такъв контрол от ваша страна не е имало,благодарили сте даже за свършената работа и групата си е тръгнала.В пичистването е имало машина рейнбоу с всички нужни приставки както и всякакви приспособления за почистване както и наши професионални препарати.Благодаря ви все пак за този отзив..
  • 1
    Tsvetelina Pancheva от 01.10.2019 г. 12:39

    Изпирането на мебелите и миенето на прозорци и дограма е ок, останалата част - абсолютно на ниско ниво. След това трябваше да мина всичко с мокра кърпа, която беше черна. Не махнаха дори паяжината.. разочароващо, а апартамента е 30 кв.. да не говорим, че ми направиха петно на стената... иначе дамата беше приятна за разговори, но не е това идеята. Купувах им кафе, вода (моята от чешмата не беше ок..) и това удоволствие за 130 лв..

  • 7
    Пламена от 15.05.2018 г. 15:05

    Много съм доволна!

  • 6
    M Androva от 30.11.2016 г. 14:41

    Много любезно и добро обслужване, както и добре свършена работа.

  • Партньор
    от 04.04.2017 г. 12:45
    Благодарим..Стараем се клиентите ни да бъдат винаги доволни..
  • 5
    Женя Костова от 30.09.2016 г. 08:37

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Диана Гълъбова от 03.08.2018 г. 19:15

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Евгения от 20.06.2018 г. 11:24

    Останах много доволна. Очаквах, че щом почистват дома ми с ваучер, ще е съкратена процедура за максимум час:ще забършат мебелите с влажен парцал, прахосмукачка и прозорци... Вместо това чистиха три часа и половина, с всевъзможни препарати, а прозорците ми никога не са били по-чисти. Препоръчвам с две ръце!

  • 1
    Владимир Анастасов от 03.04.2017 г. 12:06

    И да продължа. Изключително некоректно държание от страна на представителят на фирмата. Отделно парите ми бяха поискани още преди извършване на договорената услуга. Като попитах за документ, отговора беше: "На финала, като свършат, ще ти дадат един лист, на който да се подпишеш дали си доволен. Попитах: "А ако не съм доволен?" И последва интересен отговор: "Ако не си доволен, мъчи ги тея, колкото искаш. На твойта съвест ще лежат!" Въобще лошо държание и изключително некоректно поведение!!! НЕ ГИ ПРЕПОРЪЧВАМ НА НИКОЙ!!! ВНИМАВАЙТЕ!!!

  • Партньор
    от 04.04.2017 г. 12:44
    Почистихме много добре,въпреки че апартамента беше за повече от един ваучер,което е упоменато в условията на ваучера.Клиента ни помоли да изчистим с един ваучер и много малко доплащане отгоре за определени неща-като силно замърсени.Ние се съгласихме,казахме му че в ваучера влиза едно санитарно помещение,другото се заплаща допълнително.Въпреки че го пише и в ваучера,клиента не се съгласи.Имаме разписан ваучер че е доволен от почистването с дата и подпис на клиента.Беше му обяснено всичко на клиента от самото начало.Рекламации няма от страна на клиента което доказва и подписаният от него ваучер след извършеното почистване.
  • 1
    Nadia Doncheva от 20.03.2017 г. 11:54

    1.Въпреки,че в офертата има записано,че ваучера включва пране на мека мебел ( 1+1),трябваше да заплатя допълнително 40 лв за изпиране на холна гарнитура; 2.Допълнително заплатих и за изпиране на 2 килима,което според тейстта на ваучера също е включено. 3. Така нареченото "изтупване" е всъщност пускане на прахосмукачка,което не беше направено старателно - по килмите с дълъг косъм очвидно имаше боклуци - дори парчета стъкла бяха останали; 4. Почиставане на кухня - не включва почистване на фурна и абсорбатор. 5.Четка с камилски косъм - Нямаше такава:)

  • Партньор
    от 25.03.2017 г. 09:04
    1.Мека мебел се подразбира един двулицев матрак или два еднолицеви матрака-изтупване и пране с рейнбоу. 2.Килими не влизат в ваучера-написано е останалите неща се заплащат допълнително. 3.Изтупването се извършва винаги с вибрационна тупалка на рейнбоу и рейнбоу.А не с прахосмукачка.След като приключи работа групата за почистване,вие сте длъжни да проверите навсякъде дали всичко е почистено добре,и ако да-се разписвате че сте доволни от почистването дата и подпис.Рекламацийте стават само на място след приключване на работата на групата-Пише го в ваучера. 4.Печка и абсорбатор се заплащат отделно